Support
مدیریت بحران در برنامه های ارتباطی

طرح توسعه پایدار معادن و صنایع معدنی ایران

دوره آنلاین مدیریت بحران در برنامه های ارتباطی

مدیریت بحران در برنامه های ارتباطی

بحران چیست؟

هر اتفاق ناگهانی و قابل توجه که توانایی شرکت در انجام کسب و کار و یا فعالیت تجاری اش را تحت تاثیر قرار بدهد.

موارد بحرانی ≠  شرایط اضطراری

  • وضعیت تهدید قابل توجه برای عموم مردم و کارکنان
  • وضعیت تحریک دولت به مداخله مثل آشوب
  • مواردی که تحت کنترل شرکت نیست
  • شرایطی برانگیختگی رسانه های ملی و بین المللی
  • شرایطی که رو به وخامت است
  • لطمه وارده به آبرو و اعتبار شرکت

 

Image

پروتکل های مدیریت بحران در برنامه های ارتباطی

1

شاخص شماره 1

آمادگی شرکت در مدیریت بحران و ارتباطات
2

شاخص شماره 2

بازنگری
3

شاخص شماره 3

آموزش

برای گذراندن این دوره، چه مراحلی باید طی شود

 مرحله 1 :

از قسمت پایین " دسترسی به دوره ها " قسمت " آموزش فارسی " را دانلود نمایید و با مفاهیم کاملا آشنا شوید.

مرحله 2 :

از قسمت پایین " دسترسی به دوره ها " قسمت " آموزش خود اظهاری " را دانلود نمایید و با چگونگی خود اظهاری آشنا شوید.

مرحله3 :

از قسمت پایین " دسترسی به دوره ها " قسمت " پروتکل های پایداری " را دانلود نمایید و بر اساس مرحله 2 موارد را بررسی نمایید.

مرحله 4 :

از قسمت پایین " دسترسی به دوره ها " قسمت " خود اظهاری " را کلیک نمایید، سپس به صفحه فرم های خود اظهاری ارجاع داده می شوید، سپس بر اساس مرحله 3 ، فرم های آنلاین را تکمیل نمایید.

پس از انجام مراحل بالا و ثبت خود اظهاری، موارد ارسالی توسط مشاور طرح و شورای عالی نظارت استانی بررسی و نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

دسترسی به دوره ها

در صورتی که ثبت نام شما توسط سازمان نظام مهندسی معدن استان تایید شده باشد لینک ها فعال خواهد شد!

 در غیر اینصورت در بخش "پشتیبانی"  واحد "ثبت نام" مشکل خود را مطرح نمایید

آموزش فارسی

مدیریت بحران

دانلود

آموزش خود اظهاری

رویه های خود اظهاری به زبان فارسی

دانلود

پروتکل های پایداری

معیارهای ارزیابی  گزارش های پایداری

دانلود

خود اظهاری

تکمیل فرم های خود اظهاری

ادامه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه برای سازمان نظام مهندسی معدن ایران محفوظ است

تلفن : 88854676 - 88854656 - 88854686 - 021 - داخلی 107

Search